Lucknow'daki Rob Projeleri aracılığıyla güçlü bir şekilde oynanan korkuları geciktirin

Prokaryot

New member
Şimdiye kadar, Eyalet Başkenti için UP State Bridge Corporation'a uygulanan 11 projeden sadece birkaçı, resmi verilere göre fiziksel tamamlanmaları açısından yarıya kadar bile ulaştı.


Yetkililer, inşaatı aniden “yasadışı” bir bina tarafından belirlenen Keshri Khera yakınlarındaki para yolunda yaklaşan bir köprü kurduğunu söyledi. (Deepak Gupta/HT)

Bütçeleriniz birlikte geçerken £1.700 crore, bu projelerin birçoğunun ilerleme oranı,% 2 ile% 30 arasında kaldı ve bu projelerin son teslim tarihlerine uyup uymayacağı veya maliyetlerin ortasında hedeflerin eksikliği nedeniyle devletin sırdaşını tekrarlayıp tekrarlamayacağı hakkında sorular sordu.

HT tarafından erişilen bu projelerle ilgili mevcut verilere göre, Dilkusha -Malhaur Demiryolu Overbridge (ROB), Temmuz 2023'te büyük bir çaba ile donatılmıştır. £126.87 crore, ayrıca gelecek yıl Haziran ayında sona erdiğinde. Bu köprü yasal bir karışıklık içinde yakalanmıştır çünkü Yüksek Mahkeme yetkililere istenen ülke edinildikten sonra projeye tekrar devam etmeleri talimatı vermiştir.

Yaptırım bütçesi olan Anupganj Rob £140.45 crore Mart 2024'ten bu yana sadece% 30'u tamamladı.

Eylül 2023'te başlayan Harauni Jaitipur Overbridge projesi% 85 tamamlandı. Ancak, demiryolları merkezin bir kısmını yayınlamadığı için projenin gecikmesi muhtemeldir. Son başvuru tarihi bu yılın Aralık ayında düzenleniyor.

Bu arada Krishna Nagar-Keshari Kheda yakınlarındaki Rob, £84 crore ve 900 metreden daha uzun olması bekleniyor,%62. Son tarih başlangıçta Haziran 2026 için bu yılın Aralık ayında sıfırlandı. Arazi ediniminin projeyi geciktirdiği söyleniyor. Gecikme muhtemeldir, çünkü proje ile ilgili bir dosya beş ay boyunca Demiryolu Bakanlığı ile devam etmektedir.

Benzer şekilde, Jalalpur Phatak ve Lakshman Vihar (Rajajipuram) arasındaki 857 metre uzunluğundaki rob, Kasım 2023'te, Aralık 2026'da çalışmanın sadece% 25'i, ancak% 25'i ancak% 25'i ancak% 25'i ancak% 25'i ancak% 25'i ancak% 25'i% 25'i ile yapılan trafiği hafifletmekten kaynaklanan, bu nedenle. iş, ama işin% 25'i. £153.26 crore. İnşaat Ekim 2024'te başladı, ancak arazi edinimi ilerlemeyi geciktirdi.

En iyi bilinen girişimlerden biri, dış ringstraße'deki Raitha alt geçitinden yaklaşan PM Mitra Textil Park'a kadar dört şeritli bir yol ve IIM Lucknow'un bağlandığı 8.4 km'lik bir yolun çabalarını içeriyor. . £Gomti Nehri üzerinde uzun gergin bir köprü içeren 409 crore projesi, bölgesel endüstri için lojistik bir yaşam çizgisi olarak tasarlandı. Mart 2024'teki tanıtımından bir yıldan fazla bir süre sonra ve Mart 2026'da bir hedef tarihle sadece% 50 tamamlandı.

Hükümet A, tarihi Pucca çiziminden çok uzak değil £92.89 Crore Dört Kemik Köprüsü Orijinaline göre tasarlandı. Köprünün estetiği modernite ile birleştirdiği söyleniyor, ancak Aralık 2026'da planlanan tamamlanma sözleşmesine yönelik sadece% 12 ilerleme ile infaz geri dönüyor gibi görünüyor.

Eyalet hükümetinin kentsel macerasının bir parçası olan Awadh Chaurha'daki çok ilişkili 303 metre -uzunluğundaki alt geçit sadece ilerleme kaydetti. . £Nisan ayında başlayan ve Aralık 2026'da sona erecek olan 53.98 crore projesi, Haziran 2027'ye kadar bir uzantı aldı.

Yüksek pürüzlü bir departman memuru, bu projelerde olası gecikmelere söyledi ve anonimlik durumunda şunları söyledi: “Bazı projeler arazi edinimi sorunları ve diğer zorluklar nedeniyle gecikmelerle karşılaşabilirken, çoğunluğun onlar tarafından erken tamamlanması bekleniyor.”

Buna ek olarak, yapının “bahsedilmemesi gereken bir binaya girdikten sonra” Krishna Nagar Abrup'daki Keshri Khera yakınlarındaki para yolunda bir köprü inşası. Şirketlerden yetkililer, söz konusu binanın yasadışı ve Nazul toprakları üzerine inşa edildiğini söyledi. Bu nedenle, sahibi tazminat ve yıkım talimatları için kabul edilmemiştir.